Sunday 1 April 2012

MESYUARAT AGUNG DMPK BUKIT GANTANG KALI KE 29 pada 01 April 2012 (AHAD)

Pengerusi Pra-Agenda mula menjalankan tugasnya

Ketua DMPK  dan AJK serta YDP AF Ust Nordin sedang mengalunkan Asma' ul Husna

Turut bersama hadhirin-hadhirat perwakilan dan tetamu jemputan juga mempersembahkan alunan Nasyid Asma' ul Husna

Sidang perwakilan 

Tumpuan diberikan kepada ucapan pimpinan dan agenda mesyuarat
Ketua DMPK Puan Amizan sedang menyampaikan ucapan alu-aluan dan amanat

YDP selaku Ketua Tertinggi Pimpinan PAS Kawasan sedang berucap...."jangan lari dari perjuangan, inilah yang akan jadi salah satu bekalan kita diakhirat kelak.."

Perasmi dari DMPN Ustazah Hjh Hasna' sedang memberi ucapan dan seterusnya merasmikan  MAT DMPK





Tahniah kepada Cwgn yang berjaya 

Selepas dipersembahkan dengan satu slot montaj 'Tribute' kepada Allahyarhamah  Sdri Zuraidah  (bekas AJK DMPK), bapanya Tuan Imam Hj Ramli telah menerima cenderahati kenangan diatas sumbang bakti kepada DMPK dan am nya kepada perjuangan PAS yang lalu  

Ibu kepada Allahyarhamah......sungguh sayu disaat ini. Ada sidang Perwakilan yang menitiskan air mata...Al-Fatihah kepada ruh Allahyarham, semoga dihimpun bersama syuhada'


Puan Pengerusi Tetap sedang menjalankan kewajipannya

Sebahagian AJK DMPK

Wakil Pas Kawasan

Mesyuarat sedang dijalankan

Sdr Khairul Anuar selaku wakil Pas Kawasan sedang menyampaikan ucapan penangguhan

Sesi bergambar AJK DMPK bersama Ketua: Puan Amizan

Buku Mesyuarat Tahunan

Mengikut arahan Perlembagaan PAS, Fasal 72: (1) (Pindaan 2011,yang lama: Fasal 65))iaitu pada tanggal 01 Apr 2012 bersamaan hari Ahad bermula jam 8.00 pagi telah berlangsungnya satu Mesyuarat Agung Tahunan Dewan Muslimat Pas Kawasan Bukit Gantang kali yang ke 29 bertempat di Markaz Negeri Air Kuning Taiping.
Kehadiran seluruh perwakilan (dari 48 cawangan), pemerhati  dan Ahli Jawatan Kuasa adalah lebih kurang 306 orang.
Kehadiran sama AF Ustaz Nordin bin Jaafar selaku Yang DiPertua Pas Kawasan dan 2 orang wakil Pas Kawasan Sdr Khairul Anuar dan Bad Ali telah menambah meriahnya perjalanan MAT tersebut. MAT DMPK telah disempurna resmikan oleh Ustazah Puan Hajjah Hasna' binti Hj Abdul Samad ( AJK Dewan Muslimat Pas Negeri Perak).
Mesyuarat telah berakhir pada jam lebih kurang 02.15 petang dengan jayanya.
Syabbas kepada AJK Penatia yang bertungkus lumus membuat persediaan untuk mensyuarat ini.TAHNIAH KEPADA SELURUH MUSLIMAT  PAS KAWASAN BUKIT GANTANG.
Dari titik tolak yang berlaku pada hari ini maka DMPK telah menggerakkan seluruh ahli-ahlinya dari atas hingga keakar umbi supaya terus berkerja,beriltizam dengan semangat dan ruh perjuangan bagi menghadapi hari-hari muka seterusnya bagi menghadapi PRU13.
Gendang sudah dipalu.......AYUH bangunlah kamu semua Mujahidah, kamu semua Jundullah pilihan Allah, kembangkan sayap kalian dan aturkan langkah yang telah mantap dan disusun rapi untuk berjuang habis-habisan....dengan laungan jihad.........TAKBIR ! ALLAHU AKBAR !

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete